اتاق گیلان
فراخوان شرکت‌های ایرانی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی دریای کاسپین 2025 تشکیل شورای راهبردی گردشگری سلامت در گیلان؛ هماهنگی بین‌بخشی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی بررسی وضعیت انرژی استان در 5 ماهه انتهای سال و اتخاذ تدابیر لازم جهت برون رفت از محدودیت‌های احتمالی دوره آموزشی مهارت‌های تفکر در اتاق بازرگانی گیلان برگزار شد گیلان هاب تجارت سه‌جانبه و محور کلیدی کریدور شمال جنوب است رییس اتاق گیلان: هدف اتاق بازرگانی تسهیل‌گری در فضای کسب وکار است اتاق بازرگانی، پیوندهای اقتصادی و تجاری را تقویت خواهد کرد گیلان محور توسعه تجارت ایران و روسیه در چارچوب اجرای سند همکاری جامع نقش استراتژیک گیلان در مقابله با تحریم‌ها و هشدار درباره اسنپ‌بک‌های داخلی کاهش ارز واردات کالاهای اساسی، معیشت مردم را به خطر می‌اندازد رییس اتاق بازرگانی گیلان طی حکمی فرهاد شوقی چهارده را به عنوان مشاور امور بازرگانی خود منصوب کرد محمدرضا تقی‌زاده جورشری، به عنوان دبیر اجرایی جدید اتاق بازرگانی گیلان منصوب شد سفیر جمهوری قزاقستان: ایران کشوری غنی و برخوردار است که همواره در طول تاریخ روابط دوستانه و صمیمانه‌ای با قزاقستان داشته است دیدار رئیس اتاق بازرگانی گیلان با سفیر جمهوری قزاقستان دیدار صمیمی مدیرکل حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور و رئیس کل بازرسی استان با فعالان اقتصادی گیلان ترسیم نقشه راه بازار پول و سرمایه در اتاق بازرگانی گیلان کمیسیون مالیات و بانک با هدف بهبود هیأت‌های حل اختلاف و حمایت از فعالان اقتصادی تشکیل جلسه داد طراحی مسیر توسعه گردشگری سلامت در گیلان با تأکید بر جذب سرمایه‌گذاری حرفه‌ای
1404 شنبه 3 آبان

وظایف

وظایف

 
ارائه خدمات مشاوره‌ای به بازرگانان و صاحبان کسب وکار در داخل و خارج از کشور
• تشکیل شوراها و اتاق‌های مشترک بازرگانی با سایر کشورها
• اعزام هیأت‌های تجاری و بازاریابی به کشورهای هدف
• پذیرش هیأت‌های تجاری و بازاریابی از سایر کشورها
• صدور معرفی نامه تسهیل اخذ روادید سایر کشورها
• معرفی توانمندی‌های صادراتی و مزیت‌های تجاری و صنعتی کشور
• برگزاری و شرکت در سمینارهای تجاری و اجلاس سازمان‌های تخصصی
• اطلاع‌رسانی به‌موقع مناقصه‌ها، فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری و .....
• تهیه و تنظیم گزارش‌های توجیهی کشوری
• تهیه، تنظیم و امضاء تفاهم‌نامه‌ها، موافقت‌نامه‌ها و پروتکل‌های تجاری با اتاق‌های بازرگانی سایر کشورها
• تعامل با نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها و همچنین سفارتخانه‌های خارجی در جهت بسط و توسعه روابط تجاری
• تعامل با مؤسسات ملی و فراملی فعال در زمینه حمایت از توسعه تجارت از قبیل سازمان بهره‌وری آسیا، طرح کلمبو، مرکز همکاری ژاپن در حوزه خاورمیانه، آنکتاد و .....
• بررسی موانع و مشکلات توسعه روابط تجاری و ارائه راهکارهای مناسب
• پیگیری و مشارکت فعال در اجلاس کمیسیون مشترک با سایر کشورها