اتاق گیلان
دومین جلسه کمیسیون نوآوری، دانش‌بنیان و هوشمندسازی اتاق بازرگانی گیلان در دیدار رئیس اتاق بازرگانی گیلان با رئیس خانه صنعت مطرح شد؛ تلاش برای جستجوی راهکارهای مشترک حمایتی از واحدهای تولیدی و صنعتی دیدار انجمن زیتون استان گیلان با رئیس اتاق بازرگانی گیلان: بررسی راهکارهای توسعه و حمایت از تولید زیتون یادداشت: الزامات توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران با اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نقش راهبردی استان گیلان در نشست مشترک هیأت تجاری فدراسیون روسیه و فعالان اقتصادی استان گیلان مطرح شد: تأکید بر توسعه همکاری‌های لجستیکی و نقش کلیدی بندر انزلی جلسه مشترک کمیسیون صادرات اتاق ایران با صادرکنندگان استان خراسان رضوی برگزار شد تأکید رئیس کمیسیون مالیات و بانک اتاق بازرگانی گیلان بر تعامل سازنده با فعالان اقتصادی صد و یکمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گیلان برگزار شد رونمایی از مستند سمفونی شهرها، پنجره‌های دوستی در اتاق بازرگانی گیلان چالش‌های گردشگری و بوم‌گردی گیلان در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی بررسی شد نخستین گام کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی گیلان در مسیر توسعه دانش‌بنیان تجلیل از نقش ماندگار پیشکسوتان و استادکاران توسط کمیسیون فرش، هنر و صنایع‌دستی اتاق گیلان تقدیر رئیس اتاق بازرگانی گیلان از سرمایه‌گذاری‌های گسترده خانواده سلیمی در رونق اقتصادی استان کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گیلان با هدف توسعه پایدار کشاورزی استان آغاز به کار کرد رئیس اتاق بازرگانی گیلان: صنعت ساختمان، محرک اقتصاد و اشتغال استان گرامیداشت روز پیروزی روسیه در سرکنسولگری روسیه در رشت با حضور جمعی مدیران استانی و همچنین فعالان اقتصادی برگزار شد اعضای جدید کمیسیون صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی گیلان معرفی شدند بررسی راهکارهای ساماندهی کارخانجات چای در اتاق بازرگانی گیلان
1404 جمعه 16 خرداد

اطلاعیه‌ها و بخشنامه‌ها

گزارش‌ها

طرح شاخص مدیران خرید در اسفند ماه 1402

شامخ (PMI)، شاخص بسیار با اهمیت اقتصادی است كه به صراحت نمایانگر وضعیت رونق و رکود در بخش‌های مختلف کسب و کار است. شاخص ارزیابی مدیران خرید در بیشتر کشورهای توسعه یافته، هر ماه از طريق اطلاعات حاصل از پرسشنامه‌ای كـه بين مديران شرکت‌های بخش‌های مختلف اقتصادی توزيع می‌شود، محاسبه می‌شود.
اتـاق بـازرگـانی، صنایع، معـادن و کـشاورزی ایـران در راسـتای اجرای رسـالت و وظایـف خویش، اقدام بـه راه‌اندازی سامانه محاسبه و انتشار شاخص مدیران خرید نـموده و در اختیار مدیـران شـرکت‌ها قـرار داده اسـت تا کـل فـرآیند محاسبه و انتشـار این شـاخص، به صورت الکترونیکی در کوتاهترین زمان و بصورت مستمر (ماهانه) انجام گردد.
جهت مطالعه متن کامل طرح شامخ اسفند 1402 فایل زیر را دانلود فرمایید:

اشتراک گذاری: