اتاق گیلان
سرکنسول روسیه در رشت از توسعه همکاری‌های تجاری با گیلان استقبال کرد دیدار دکتر معصومی با رئیس و نایب رئیس اتاق بازرگانی گیلان: تأکید بر توسعه همکاری‌ها پایانه صادراتی یک ضرورت برای تکمیل زیرساخت‌های تجارت در گیلان است مشارکت مردمی، کلید اصلی تحقق جهش سرمایه‌گذاری برای تولید است تیزهوش تابان در یکصدمین جلسه شورای گفتگو تاکید کرد: رفع ابهام مالیات بر ارزش افزوده کالاهای تولید شده در مناطق آزاد تجاری رئیس اتاق بازرگانی گیلان در یکصدمین جلسه شورای گفتگو مطرح کرد: درخواست تفویض اختیارات کامل به استان‌ها برای رونق اقتصادی گیلان استاندار گیلان در صدمین جلسه شورای گفتگو: عملکرد بانک‌های خصوصی در سه سال اخیر بررسی شود صدمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گیلان برگزار شد همایش تجلیل از واحدهای صنعتی، معدنی و صادرکنندگان نمونه در گیلان برگزار شد جلسه کارشناسی شورای گفتگو با محوریت بررسی موانع و چالش‌های صدور پروانه مرغداری و حذف مناطق پرخطر سه‌گانه استان دیدار مدیرعامل و معاونان کشتیرانی خزر با رئیس اتاق بازرگانی گیلان و تأکید بر توسعه تعاملات تجاری دریایی بررسی مشکلات مرزی آستارا و چالش‌های منطقه ویژه اقتصادی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گیلان صنایع دستی گیلان در مقایسه با سایر کشورها، با قیمت‌های مناسبی در بازارهای جهانی قابل عرضه هستند برگزاری هفتمین کارگروه پایش کارت بازرگانی و تعهدات ارزی در اتاق بازرگانی گیلان هادی تیزهوش تابان: حجم صادرات کالاهای ایرانی به روسیه نیازمند افزایش است فرهاد شفقتی نایب رئیس اتاق بازرگانی گیلان: رفع موانع دیپلماتیک، کلید توسعه روابط تجاری ایران با اوراسیا است رئیس اتاق بازرگانی گیلان: گیلان پتانسیل بالایی برای توسعه صادرات غیرنفتی به اوراسیا دارد حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد در پاویون اتاق بازرگانی گیلان در نمایشگاه بین‌المللی تجارت با اوراسیا
1404 دوشنبه 18 فروردین

اتاق گیلان

اقتصادی

بازديد هيأت رئيسه و اعضای كميسيون توسعه صادرات اتاق بازرگانی گيلان از ظرفيت‌های توليدی صنايع تبديلی زيتون استان

اين بازديد صبح روز چهارشنبه از شهر رستم‌آباد و رودبار با هماهنگی انجمن زيتون استان گيلان از محل خط توليد حاج صفری و برادران، زيتون شريفی و زيتون توكلی برگزار شد.
خانم رحمانی رئیس کمیسیون صادرات اتاق گیلان در حاشیه این بازدید گفت: توليد فرآورده‌های زيتوني با كيفيت و عرضه در بازارهاي كشور و بازارهای صادراتی مستلزم حمايت بيشتر دستگاه‌های دولتی و بانكی می‌باشد تا اين محصول به جايگاه واقعی خود بر سر سفره‌های مردم برسد.

اشتراک گذاری: