هدف این دوره، مرور قوانین، مقررات و الزامات موجود در رویه های صادراتی و وارداتی است. ...
بیشتر...هدف این دوره، یادگیری چگونگی منبع یابی در بازارهای هدف صادراتی و وارداتی (تحلیل کالا و کشور) است. ...
بیشتر...هدف این دوره، آشنایی با فرآیند ثبت شرکت هاست. ...
بیشتر...هدف این دوره، آشنایی با کارآفرینی و درآمدزایی از طریق آن است. ...
بیشتر...هدف این دوره، چگونگی ورود به بازار عمان، نحوه ثبت شرکت و اخذ اقامت عمان، معرفی فرصت های تجاری و صادرات مجدد از طریق عمان و تبیین شرایط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ح ...
بیشتر...هدف این دوره، شناخت انواع مشتریان و چگونگی حفظ روابط با آن هاست. ...
بیشتر...هدف این دوره، شناخت دوران رکود و مدیریت فروش در این دوران است. ...
بیشتر...هدف این دوره، معرفی فرصت های صادراتی و وارداتی محصولات شمال ایران است. ابتدا روی لینک کلیک نموده و سپس گزینه میهمان را انتخاب فرمایید. لینک فوق فقط در ساعت ک ...
بیشتر...هدف این دوره آشنایی با تبلیغات و چگونگی برندسازی در بازارهای بین المللی است. ...
بیشتر...هدف این دوره، آشنایی با ساختارها و فرصت های تجاری موجود در کشور عراق است. ...
بیشتر...هدف این دوره، شناخت فرصت های تجاری کشور ترکیه است ...
بیشتر...هدف این دوره آموزشی، آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های اقتصادی استان گیلان با تأکید بر بخش کشاورزی استان است. ...
بیشتر...بسته آموزشی پرورش بازاریاب حرفه ای، با طرح مباحث کلیدی بازاریابی، بازارشناسی، بازارسازی، بازارداری و پرسش و پاسخ، در 6 جلسه و با تدریس جناب آقای دکتر کامبیز طهر ...
بیشتر...هدف این دوره آموزشی، آشنایی با فرآیند ثبت تجارت داخلی در سامانه جامع تجارت (شبکه افق) است. این دوره در یک جلسه به صورت مجازی و با تدریس جناب آقای دکتر مظفر ناصر ...
بیشتر...